niedziela, 18 listopada 2012

Algi - Spirulina na odchudzanie - ale jakie jeszcze ma właściwości?

Kilka lat temu po przeczytaniu ksiązki Gillian McKeith kupiłam sobie spirulinę, bo zainteresowało mnie jej oczyszczające działanie na przewód pokarmowy.
jestes tym co jesz

Przeczytałam ,że  spirulina pomaga regulować poziom cukru we krwi i ograniczać napady apetytu, zatem jest doskonałym produktem dla osób odchudzających się. Pomaga w chudnięciu i ogólnie odżywia organizm.

Co do tego to nie zauważyłam jakiś spektakularnych efektów w regulacji mojego dużego apetytu:) Spirulina ma jednak mnóstwo innych zdrowotnych właściwości.

spirulina

Co innego jednak mnie zaintresowało, że Spirulina jest bardzo bogatym naturalnym i kompletnym źródłem składników odżywczych. Ten zielony superpokarm zawierający ponad 100 synergicznych składników odżywczych pochodzi z mikroskopijnych roślin morskich. Wegetarianie stosują j jako źródło białka, bo zawiera ich sporo (60%-70% swojej wagi), 300% więcej niż ryby, mięso czy drób – ale z zerową zawartością cholesterolu.
Jest bogatym źródłem antyoksydantów, na pewno nie tak jak jagoda, ale ma sporo składników.
Słyszałam także o odchudzającym działaniu, kiedy . Przyjmowana 30-45 minut przed posiłkiem wywołuje uczucie nasycenia, brak odczuwania głodu.
Ja osobiście jadłam spiruline przez kilka miesięcy ale regulacji apetytu nie zauważyłam, muszę powtórzyć kurację, bo nadal mam problem z podjadaniem i dużą ilościa jedzenia.
ciekawy artykuł o spirulinie:
http://centreofthepsyclone.wordpress.com/2012/06/17/radiation-strategy-spirulina/
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia