sobota, 18 lipca 2020

Najlepsza odżywka do rzęs na porost ? Tak ale podrażnienie powiek i mgła przed oczami

Odżywki zawierające bimatoprost są skuteczne ale podrażniają powieki i w dłuższym okresie stosowania powodują zapalenie i podrażnienie oka.

Sprawdziłam to używając przez 3 miesiące odżywkę - Long 4 Lashes, serum przyspieszające wzrost rzęs zagęszcza, wzmacnia oraz widocznie poprawia ich kondycję.

Co obiecuje producent?

long4lashesuczulenie

 W składzie serum znajduję się bimatoprost – substancja aktywna uważaną obecnie za jeden z najefektywniejszych związków stymulujących wzrost rzęs.
    Kwas hialuronowy nawilża i wygładza powierzchnię rzęs, a prowitamina B5, wnikając we włókno włosków, poprawiając ich strukturę i sprawiając, że stają się mocniejsze, bardziej elastyczne i lśniące.
 Alantoina zapobiega podrażnieniom i zaczerwienieniom.

Jak wyglądało stosowanie?


Już po kilku dniach moje powieki zrobiły czerwone a nawet lekko bordowe. Przestałam stosować odżywkę na tydzień ale bardzo chciałam sprawdzić jej efekt więc wróciłam do stosowania co kilka dni.
Zaczerwienie powiek powróciło. Tak próbowałam jeszcze kilka razy w nadziei, że powieki się przyzwyczają i nie będą czerwone. Niestety do tego doszło pogorszenie widzenia - rano efekt suchych powiek i lekka mgła. Musiałam stosować krople oraz świetlik na zapalenie oka. Przestałam stosować odzywkę.
Na zdjęciach mam zawsze lekko pomalowane rzesy z uwagi na to że mam także jaśniejsze rzęsy i nie widać by było długości.



Efekty są ale jakim kosztem?

Użyłam tej odzywki pierwszy i ostatni raz.  Efekt utrzymuje się juz drugi miesiąc a nie używam już tej odżywki od czerwca.Teraz zakupiłam naturalne z olejkami od których moje wrażliwe oczy nigdy nie dostały uczulenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia