niedziela, 19 lipca 2020

Rozczarowanie tkaninami ubrań z niektórych sieciówek

 

Lubię dobą jakość ubrań, mam to po mamie, która lubiła wełnę, skórę naturalną, jedwab, bawełnę i len.

Jakość wyniosłam z domu gdzie sporo mówilismy o tkaninach. Jako nastolatka wybrałam technikum odzieżowe  gdzie przez 4 lata uczyłam się o tkaninach. Nauczyłam się także jak rozpoznać dobrej jakości tkaninę przez dotyk i po składzie.

Szybka moda


Sama uległam szybkiem modzie i temu żeby co jakiś czas zmieniać ubrania i kupować często nowe, Po jakimś czasie zauważyłam że ubrania są słabą inwestycja w mój nastrój bo wymagają zajmowania sie nimi i kosztują sporo. Wróciłam do kupowania sporadycznie jakiegoś nowego tshirtu, a postawiłam na dobrej jakośći urbania w szafie. Kupuję tylko to co mi potrzebne i czasem dla urozmaicenia jakiś ciekawy t-shirt.

Na jakich sieciówkach zawiodłam się najbardziej:


Reserved
Te ubrania wyglądają naprawdę ładnie przez miesiąc, a po pierwszych praniach robią się szmaciaste. Swetry zawierają głównie polyacryl czyli najtańszą, sztuczne włókno, które mechaci się okropnie.
Nawet te tkaniny, które wyglądają na bawełniane mają polyester. Przestałam kupować bo nie chciałam się znowu zawieść.

Top Secret

Przez jakiś czas byłam zadowolona, że znalazłam polską firmę bo chce wspierać polski przemysł jednak. No i tutaj mamy 50/50 mam połowe ubrań które zostały w szafie i połowę którą wyrzuciłam bo nei wyglądała dobrze po pół roku użytkowania. Nie warto też kupować ubrań , które są bez mega promocji bo mialam wiele razy przecenę z tej firmy z 69 na 19zł więc da się.

Sinsay

Najgorszy wybór. Kupione parę tshirtów i wyrzucone po miesiącu. Polecam dla nastolatek, które znudzą się szybko. Niestety kobiety lubiące jakość nic tam nie znajdą.

dobrej jakości ubrania z sieciowek

Co teraz?
Teraz kupuję polskie marki z SHOWROOM i jestem zadowolona. Owszem kosztują o wiele więcej więc kupuję raz na jakiś czas. Czasem kupuję marki premium w H&M i Bonprix ale zawsze sprawdzam skład ubrania przed zakupem. Kupuję bawełnę, len, wełnę - kaszmir, alpakę i 8
Polecam marki takie jak Fobya, Infinite You, Figl,  albo Cocomore, Monnari.
i  modę włoską z butików.
polskie marki dobra jakość


dobre tkaniny polska moda
Dodaj podpis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia